پیش بازی داماش و مس رفسنجان

 

http://upmp.kalkalforum.ir/images/90098643725202260519.jpg

 

 

در چارچوب هفته سوم لیگ دسته اول آزادگان جدال بین سقوط کرده‌های لیگ یازدهم و سیزدهم انجام می‌شود و دو تیم داماش گیلان و مس رفسنجان در ورزشگاه تختی رفسنجان به دیدار هم می‌‌روند.
در چارچوب هفته سوم لیگ دسته اول آزادگان دو تیم داماش گیلان و مس رفسنجان روز دوشنبه در ورزشگاه تختی رفسنجان به دیدار هم می‌روند.
تیم مس رفسنجان با دو برد متوالی در رتبه دوم جدول جای دارد و داماش با یک برد و یک باخت در رده هفتم جای گرفته است.
مسابقه دو تیم راس ساعت 14 و 45 دقیقه برگزار می‌شود و مسی الرضا ارغوانی داور این مسابقه است که داریوش صابر مطلق و جعفر مهاجر به عنوان کمک داور و انور دورانی به عنوان داور چهارم او را در این امر یاری می‌کنند و ناظر این مسابقه هم سعید بطحایی است.
این مسابقه در واقع جدال دو تیم لیگ برتری سقوط کرده در دوره‌های یازدهم و سیزدهم است و البته به همین دلیل هرگز یک بازی آسان برای هیچکدام از این تیم‌ها نیست، تیم داماش گیلان در دو هفته ابتدایی لیگ یک برد برابر شهرداری تبریز بدست آورده و در برابر پاس همدان متحمل شکست شده و با سه امتیاز در رتبه هفتم لیگ دوازده تیمی گروه "ب" مسابقات جای دارد.
از سوی دیگر مس با دو برد پی در پی برابر فولاد یزد و گل گهر سیرجان با شش امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول رده بندی جای دارد.
سرمربیگری مس رفسنجان برعهده وینگو بگوویچ است که در سال‌های دور هدایت داماش که آن زمان با نام پگاه فعالیت می‌کرد را هم بر عهده داشت.
از جمله بازیکنان شاخص مس رفسنجان می‌توان به دو بازیکن سابق داماش به نام‌های امین متوسل‌زاده و رسول سروش‌نیا اشاره کرد، علی علیزاده و سجاد بیرانوند دیگر بازیکنان مطرح این تیم هستند.
داماشی‌ها هم که در ابتدای فصل با یک ترکیب دگرگون شده پای به این مسابقات گذاشته‌اند به تازگی مهدی خباز را با پیشنهاد امید هرندی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان به کادر مربیان خود اضافه کردند.
خباز سابقه مربیگری در تیم‌های آب منطقه‌ای گیلان را به مدت10سال و دارایی آستانه اشرفیه دو سال، استقلال رشت یک سال و صنعت گیلان به مدت دو سال را در کارنامه خود دارد.
در تیم داماش بهنام لایقی‌فر، هادی سهرابی، امین ترکاشوند و افشین چاووشی که فعلا دربند مصدومیت است را باید به عنوان چهره‌های شاخص این تیم نام برد.
تمرینات تیم داماش بعد از بازی با پاس همدان در طول هفته گذشته در زمین دانشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی گیلان ادامه یافت که در این تمرین الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان حضور یافته و از نزدیک شاهد تمرین تیم بود، الماسخاله قبل از تمرین، صحبت‌هایی با کادرفنی و بازیکنان درباره شرایط تیم و باشگاه انجام داد.
تیم داماش روز جمعه 25 مهرماه آخرین تمرین خود را قبل از بازی با مس رفسنجان در زمین دانشگاه گیلان برگزار کرد و ظهر شنبه با اتوبوس خود را به تهران رساند و غروب شنبه با پرواز تهران – کرمان عازم این شهر شد، کاروان داماش گیلان سپس به سوی رفسنجان عزیمت کرد تا پس از یک سفر طولانی خود را برای بازی روز دوشنبه آماده کند.
تیم داماش تمرین سبکی در رفسنجان انجام داده و بعد از پایان مسابقه با پروازی به تهران و از آنجا با اتوبوس به رشت عزیمت می‌کند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: متفرقه از داماش ، ،

تاريخ : یک شنبه 27 مهر 1393 ا 19:40 نويسنده : محمدرضا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.